Official ON THE ROCKS blogspot

 

29 lutego 2008

KONKURS! CONTEST ! KONKURS! CONTEST!

Kiedy obchodzimy swoje pierwsze urodziny??

Prawidłowe odpowiedzi + imię i nazwisko zamiescić prosimy w commentach tego oto posta.
Kto pierwszy - ten wchodzi dziś do SQ za free czyli prawo dżungli:)

Nie zrażajcie się, jeśli nie będziecie pierwsi, bo nikt tu nie powiedział, ile pierwszych osób dostanie przepustkę na dziś;)

ON THE ROCKS 4--> Sorry, Ghettoblaster + Kukabaras Killingmusic--> dziś SQ!!!

be there or beware:)

[papierdoll]

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

niestety kurwa 9 maja, co mnie smuci, bo mimo smakowitego line-upu moja obecnosc nie bedzie mozliwa, kurwa...kuba sitek

ON THE ROCKS pisze...

no co zrobic..takie zycie!ale spokojnie spokojnie, od kwietnia bedziesz mial 2xwiecej On The Rocks w samym Poznaniu!!az ci bokiem wyjdzie (co mam nadzieje jednak nigdy nie nastapi;)a tymczasem bilecik bilecik do odebrania w e24 wieczorem! houxxx

Anonimowy pisze...

uuu brawo za pomysl z konkursem :)
Moja odpowiedz nie bedzie inna jak 9 maja Podobno jakies niemcy i krakowiacy sie pojawiaja ;)
Imie i nazwisko oczywiscie:
Maciej Łastowski aka maciej.m ;]

Licze na bilet ;)

pzdr.

Anonimowy pisze...

ej... no sorry, nie będę się wybijał, moja odpowiedz choć mało oryginalna brzmi... 9 maja! :D

Piotr Baranowski. !!

ON THE ROCKS pisze...

beda i Niemcy, i Krakowiacy - wszystko na naszym i ich majspejsie;)
TYM SAMYM OGLASZAM KONIEC KONKURSU:)
Kuba S.
Maciej Ł. jak maszyna;)
Piotr B.
Ci 3 Panowie liczą na wejściówki i się nie przeliczą;)
zapraszam do e24 od 22:00, a potem już tylko...
rave to da grave!!!!